2012. június 30., szombat

Megint csak ÖNÉLETRAJZ=RESUME





Aki úgy küldi nekem az önéletrajzát, hogy címének nem a nevét, és a szakmát írja, az számítson rá, hogy ki sem nyitom. Tisztában vagyok vele, hogy CV-t küldenek, tehát az a cím nem megfelelő, ugyanis MIND az. Tehát ahhoz, hogy én kapásból ki tudjam emelni az önéletrajzok közül, ahhoz nekem az ön neve, és szakmája kell!

Ahhoz, hogy segíteni tudjak, úgy kell hozzá állnotok, hogy legalább abba energiát fektettek, ahogyan megírjátok a saját önéletrajzotokat, ugyanis ez az egyetlen ami képet ad rólatok.

Itt egy link: http://www.gerillaoneletrajz.hu/blog/a-leggyakoribb-oneletrajz-hibak/

Elég nagy, és jó lehetőség ez ahhoz, hogy ne vegyétek félvállról. Én sem veszem úgy, napi 12 órában dolgozom az anyagon, próbálom rendszerezni azt, amit küldötök, és ha mindegyik önéletrajznak kódolt nevei vannak, akkor nekem ez plussz munka, tehát lassabban haladok.

Kérem, hogy mielőtt bármit is küldenétek, nézzétek át az itt leírt útmutatatásokat, mert nincs rá se időm, se energiám, hogy ezt is helyettetek csináljam meg.