2012. október 10., szerda

Helyzet most

A helyzet, amit olvashattok alant, és az, hogy jelen pillanatban az egyik cég International recruiting managere vagyok. Mondanám melyik cég, de jelen pillanatban a neten róluk csakis a helyi munkaközvetítést látjátok, mert eddig csakis ezzel foglalkoztak, most bővülnek szakképzett emberekre. Mivel változások vannak minden irodájukban, így új embereket kell felvenniük, és átmenetileg én kaptam meg a calgary iroda management-jét, azaz most jelen pillanatban reggel 9-től másnap reggel 6-ig dolgozom, 2-ig az irodában vagyok, majd on call-on, azaz mindenki nyűge, viszketegsége, baja hozzám jön, és az azonnali igények is a munkásokra, szóval jelenleg többszáz temporary dolgozóval kell foglalkoznoom, mert ebből él a cég, és ha sikerült felvenni megfelelő mennyiségű embert, akkortól tudunk a külföldi munkavállalókkal érdemben foglalkozni, ami kb 2-3 hét. Szabadidőmben csinálhatom, de ma egy percem sem volt. DE.

A cég 16 éve foglalkozik az oil field-el, a főnöknőm volt az év női vállakozója 2003-ban, hatalmas az ismerettsége, így nekem nem kell foglalkoznom azzal, hogy munkahelyet keressek nektek, már nála vannak az ajánlatok, de nem tudunk most azzal foglalkozni, mert nincs elég emberünk az irodába. Azt tudom, hogy most kellenek truck mechanikok, és truck driverek, élesre töltve várnak a resume-k, de most várjatok kicsit, mert tényleg reggel 9-től most este 8 van, de még nem tudtam lerakni a telefont 10 percre sem, mert hívogatnom kell az embereket még hajnalra a SEARS-be dolgozni.

Kellenek majd egészségügyisek, az olajmezőkre kellenek építőipari, és mindenféle egyébb munkások, szóval most jó helyen vagyok nektek, de most a Calgary iroda a nyakamba szakadt.